کاور پارچه ای مبل راحتی

کاور پارچه ای مبل راحتی با رنگ زیبا و منحصربه‌فرد

چرا بهتر است از کاور پارچه ای مبل راحتی استفاده کنیم؟

افرادی که در منازل خود از مبل استفاده می‌کنند و برای تزئین دکوراسیون حساسیت ویژه‌ای به آن نشان می‌دهند، به طور معمول نگران خراب‌شدن مبل‌ها هستند. بسیاری از بانوان همیشه این دغدغه و دلواپسی را دارند راهکاری را پیدا کنند که مانع از کثیفی مبل‌ها شوند. اگر خانواده‌ای دارای فرزند کوچکی باشد این نگرانی بیشتر می‌شود. در چنین شرایطی برای رهایی از مشکلات موجود و همچنین افزایش طول عمر کالاها می‌توان از کاور پارچه ای مبل راحتی استفاده کرد. در ادامه بیشتر به شرح جزئیات محصول می‌پردازیم.

چرا بهتر است از کاور پارچه‌ای مبل راحتی استفاده کنیم؟

کاور پارچه ای مبل راحتی به این دلیل که از مبل در برابر آلودگی و ذرات گردوغبار محافظت می‌کند، در بین مردم و مخصوصاً خانم‌ها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. امروزه در اکثر خانواده‌ها شاهد استفاده از کاور مبل هستیم؛ زیرا افزون بر افزایش طول عمر کالا از خراب‌شدن آن هم جلوگیری می‌کند و دیگر دغدغه‌ای برای کثیفی مبل نیز وجود ندارد.

در حال حاضر کاورهای متعدد با طرح‌ها و رنگ‌های گوناگونی در بازار موجود است و شاید این امر انتخاب یک کاور مناسب را برای افراد دشوار سازد؛ بنابراین اگر قبل از خرید محصول از ویژگی‌ها و مزایای یک کاور خوب مانند پارچه‌ای مطلع شوید حتماً از انتخاب خود راضی خواهید بود.

نمایی از کاور پارچه‌ای مبل راحتی با طراحی شیک
نمایی از کاور پارچه‌ای مبل راحتی با طراحی شیک

انواع مختلف کاور پارچه ای مبل راحتی

اگر وارد فروشگاه شوید انواع مختلفی از کاور پارچه ای را مشاهده می‌کنید که در طرح‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌های متنوع دوخته شده‌اند. انتخاب هر یک از انواع آن به سلیقه شخص بستگی دارد که بنا بر خواسته و سلیقه خود چه مدلی را انتخاب کند. در ادامه مبحث با تنوع این محصول بیشتر آشنا می‌شویم.

پیراهن مبلی

پیراهن مبلی همان‌طور که از اسم آن پیداست یک پارچه بزرگی است که مانند پیراهن سراسر مبل را فرا می‌گیرد تا از ورود هرگونه آلودگی بر روی سطوح ممانعت کند. برای دوخت آن از پارچه‌های ساده و یا رنگارنگ استفاده می‌شود تا جلوه خاصی به دکوراسیون منزل ببخشد. باید به این نکته اشاره کنیم که از این نوع کاور بیشتر برای محافظت از مبل‌های راحتی استفاده می‌شود و در مبل‌های کلاسیک کمتر شاهد به‌کارگیری آن هستیم.

ازآنجایی‌که کاور پیراهنی کل سطوح مبل را می‌پوشاند در مبل‌هایی مانند کلاسیک و سلطنتی مانع از این می‌شود که طرح و ظرافت کالا بیشتر به چشم بخورد؛ به همین دلیل بیشتر برای مبل راحتی کاربرد دارد. به‌طورکلی، پارچه‌هایی که برای دوخت کاور مبل راحتی به کار می‌روند شامل ریون، کتان، ابریشم، چرم و… هستند.

زیبایی خانه با استفاده از کاور پارچه‌ای مبل راحتی
زیبایی خانه با استفاده از کاور پارچه‌ای مبل راحتی

کاور مبل سه لایه

کاور مبل سه لایه با استفاده از پارچه‌های خاصی دوخته می‌شود و بسیار زیبا و دلربا است. این محصول بر خلاف نوع پیراهنی، کل سطوح مبل را نمی‌پوشاند، بلکه فقط قسمت‌هایی نظیر دسته‌ها و نشیمن را فرا می‌گیرد. برای تهیه کاور سه لایه از پارچه ویسکوز و اسفنج استفاده می‌شود. این نوع روکش بسیار شیک و کاربردی است و هیچ نگرانی بابت کثیف شدن مبل وجود ندارد. علاوه بر ظاهر زیبایی که دارد به‌راحتی می‌توان آن را شست و دوباره استفاده کرد.

از مزایای دیگر این محصول می‌توان به طرح‌ها و رنگ‌های متنوع آن در بازار اشاره کرد؛ بنابراین هر شخصی بنا بر سلیقه و متناسب با سبک خانه خود می‌تواند بهترین نوع آن را خریداری کند. اگر مبلمان منزل کهنه و فرسوده شده است و بودجه‌ای برای خرید مجدد مبل ندارید، بهترین شیوه این است که از یک کاور شیک استفاده کنید. در حقیقت، با این کار جلوه خاصی به دکوراسیون منزل خود خواهید بخشید.

کاورهای پارچه‌ای طرحدار

برخی کاورهای پارچه‌ای به شکل ساده دوخته می‌شوند و فاقد هرگونه طرح خاصی هستند. برخی کاورها هم از نوع طرحدار محسوب می‌شوند و متناسب با درخواست متقاضیان به فروش می‌رسد. ممکن است شخصی احساس کند که کاور طرحدار می‌تواند برازنده خانه باشد و به خرید این مدل اقدام کند.

بنابراین اگر همیشه به زیبایی و مدرن بودن مبل‌های خود می‌اندیشید شاید خرید کاورهای پارچه‌ای طرحدار با رنگ‌های جذاب، انتخاب خوبی باشد. زیبایی مدل کاور طرحدار را می‌توان در این دانست که همه قسمت‌های مبل را نمی‌پوشاند. همین عامل مهمی در تزئین مبل نیز به شمار می‌آید و جنبه زیبایی آن را بیش‌ازپیش افزایش می‌دهد.

کاور پارچه ای مبل راحتی با بهترین کیفیت
کاور پارچه ای مبل راحتی با بهترین کیفیت

ویژگی‌های مهم کاور پارچه ای مبل راحتی

  • طرح‌ها و رنگ‌های متعددی دارد و بر اساس سلیقه‌های اشخاص دوخته شده است.

  • با استفاده از این نوع کاور می‌توان از خرابی زودهنگام مبل راحتی جلوگیری کرد.

  • کاور پارچه‌ای مانع از جذب گردوخاک بر روی سطوح مبل می‌شود.

  • افزایش ماندگاری و طول عمر کالا را به همراه دارد.

  • دارای قیمت مناسب بوده و از لحاظ اقتصادی مقرون‌به‌صرفه است.

  • از هرگونه آسیب‌های احتمالی به مبل پیشگیری می‌کند.

  • در صورت خراب‌شدن کاور می‌توان با پرداخت کمترین هزینه، محصول دیگری را جایگزین آن کرد.

  • به‌راحتی قابل شست‌وشو است.

  • در اثر شستن، شکل و رنگ زیبای خود را از دست نمی‌دهد.

تغییر دکوراسیون منزل با خرید کاور پارچه‌ای

اگر از فضای تکراری خانه خود خسته شده‌اید و تمایل دارید سبک منزل را تغییر دهید، بهترین راهکار تعویض کاورهای مبل است. با این کار هم می‌توان از شر مبل‌های قدیمی خلاص شد و هم دکوراسیون جدیدی را ایجاد کرد. درصورتی‌که کاور پارچه ای مبل راحتی کثیف شود امکان شست‌وشوی مداوم آن وجود دارد، بدون اینکه رنگ و شکل خود را از دست دهد.

کاور پارچه ای مبل راحتی با رنگ زیبا و منحصربه‌فرد
کاور پارچه ای مبل راحتی با رنگ زیبا و منحصربه‌فرد

کلام آخر

استفاده از کاور پارچه ای مبل راحتی برای حفاظت از مبل در برابر آلودگی، ذرات گردوغبار بسیار ضروری است و مانع از خرابی زودهنگام آن می‌شود. اگر تصمیم دارید دکوراسیون منزل خود را عوض کنید، اما بودجه لازم را ندارید تنها با خرید کاور می‌توانید به اهداف خود دست یابید. کاور نه‌تنها از مبل محافظت می‌کند، بلکه باعث افزایش عمر مفید آن نیز خواهد شد. درصورتی‌که کاور مبل کثیف شود بدون هیچ دغدغه و نگرانی می‌توان آن را با مواد شوینده شست و مجدد استفاده کرد.

 

کاور پارچه ای مبل راحتی

× واتساپ؟!