پیراهن مبل پارچه ای

درباره پیراهن مبل پارچه ای اینجا را مطالعه کنید و با مزایا و معایب کاور پیراهن مبل پارچه ای آشنا شوید.

مزایای کاور مبل  پارچه ای و پیراهن مبل پارچه ای

الف) به  راحتی قابل شستشو هستند
ب) تنوع زیادی در طرح و رنگ دارند

معایب کاور مبل  پارچه ای و پیراهن مبل پارچه ای

تنها مشکلی که استفاده از کاور های پارچه ای برای مبل دارد اینست که طرح و شکل مبل زیر کاور پنهان می شود.

نمونه کارهای پارچه ای

پیراهن مبل با دوخت سفارشی در تولیدی کاور مبلی کلاسیک

امروزه یکی از اساسی و اصلی ترین لوازم در هر خانه ای مبلمان آن می باشد، که موارد استفاده بسیاری دارد ، از مبل نه تنها برای نشستن بلکه برای غذا خوردن، فیلم تماشا کردن ، جایی برای چرت زدن ، پذیرایی از مهمانان و … استفاده میشود. اما با خرید مبلمان باید به فکر خرید یک کاور و یا روکش مناسب نیز برای آن باشیم ، چرا که این کالای اساسی با توجه به قیمت بالای آن و موارد زیاد استفاده از آن در خانه ، بعد از دو سه سال استفاده ممکن است کهنه شده و رویه آن چرک  ، آلوده شود و یا آسیب ببیند بنابراین خرید کاور برای مبلمان امری منطقی و عاقلانه میباشد. خوشبختانه امروزه میتوانید کاور مبل های متنوعی در هر طرح و رنگ را بیابید و باتوجه به دکوراسیون و تم منزلتان کاور مورد نظر خود را از بین کاورهای دیگر با تنوع نامحدود انتخاب کنید. بنابراین پیراهن مبل علاوه بر حفاظت از مبلمان شما کارآیی های دیگری دارد که از آن جمله می توان به ایجاد تنوع و زیبایی به محیط منزل اشاره کرد. از آنجا که مبلمان از ارکان اصلی و تاثیر گذار در دکور و محیط خانه است بدیهی میباشد که همه افراد بخواهند مبلمانشان همیشه تمیز باشد و زیبا بنظر برسد. همانطور که گفته شد کاور های مبل در انواع متنوعی وجود دارند که دو نمونه از پر استفاده ترین و محبوب ترین آنها کاور مبل های پارچه ای و ژلاتینی هستند که هر کدام مزایا و معایب خود را دارا میباشند و هرکدام برای نوع مشخصی از مبلمان مورد استفاده قرار می گیرند، اما نکته قابل توجه این است که این پیراهن های مبل علاوه بر اینکه از مبلمان شما در برابر هر گونه کثیفی محافظت می کنند ، قابل شستشو بوده و شستشوی آن‌ها نیز بسیار راحت و آسان تر از شستشوی مبلمان میباشد . قابل ذکر است که در راستای کسب رضایت هرچه بیشتر خریداران کاورهای مبل، گروه تولیدی کاور مبلی کلاسیک با بیش از یک دهه تجربه در زمینه ی دوخت و ارائه ی کاور مبل باکیفیت و با بهره گیری از مشاوران متخصص در زمینه پیراهن مبل ، همواره در خدمت عزیزان بوده تا با ارائه مشاوره و محصول با کیفیت قدمی در راستای کسب رضایت مشتریان خود بردارد ، کاور مبلی کلاسیک شعبه نداشته و شما میتوانید به راحتی با مراجعه به سایت www.covermobli.com اقدام به ثبت سفارش یا دریافت مشاوره نمایید ، همچنین میتوانید با تماس با شماره های مشخص شده در سایت بصورت تلفنی سفارش خود را ثبت یا مشاوره دریافت نمایید.

مزیت دیگری که کاور مبلی کلاسیک از آن برخوردار است قابلیت تولید و دوخت کاور مبل های سفارشی است که در این مجموعه با برخورداری از تنوع بسیار زیاد طرح و رنگ کاورها شما می‌توانید هر نوع طرح‌ و رنگ‌ی متناسب با سلیقه و دکوراسیون منزلتان را انتخاب نمایید و کاور مبلی کلاسیک در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت کاملا اندازه و مناسب مبلمانتان آن را تحویل شما دهد. شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌ خود  و متناسب با دکوراسیون منزل خود کاور مناسب برای مبلمانتان را انتخاب و خریداری نمایید. با استفاده از این روکش و پیراهن مبلمان همچنین می‌توانید به مبلمان کهنه خود رنگ و روی تازه ای ببخشید و برای مدتی از خریداری مبلمان جدید جلوگیری نمایید . پیراهن مبل دارای متریال و جنس های مختلفی می باشد که از میان آن‌ها می‌توان به پارچه‌های طبیعی مانند کتان ، پشم ، ابریشم و چرم و همچنین مواد مصنوعی همانند پلی استر، و ریون اشاره نمود . از این رو ، اگر شما هم خواهان این هستید که از مبلمان خود در برابر گرد و غبار و انواع آلودگی و لکه‌ و کثیفی‌ محافظت کنید، استفاده از کاور مبل به شما توصیه می شود. با توجه به اینکه در بازار روکش های مبل آماده نیز موجود می باشد که البته از قیمت پایین تری نیز نسبت به پیراهن مبل سفارشی برخوردارند و عموما فری سایز هستند ، اما توصیه ما به شما کاور مبل سفارشی است ، روکش مبل سفارشی به نسبت نوع آماده آن ازقیمت بالاتری برخوردار است اما دقیقا مطابق خواست و سلیقه شما بوده و کاملا سایز و اندازه مبلمان شما می باشد.

همچنین ببینید >> کاور مبل پارچه ای بهتر است یا ژلاتینی؟

 

خرید پیراهن مبل از جمله مواردی است که نباید هزینه اندکی را برای آن در نظر گرفت و انتظار کیفیت خارق العاده داشت ، بلکه با پرداخت هزینه ای معقول در مورد خرید این کالای اساسی شما می توانید دقیقا خواسته خود را از کاور مبل مورد نظرتان برآورده سازید و در این مسیر مشاوران مجرب کاور مبلی کلاسیک همواره همراه شما بوده تا بتوانید خرید هرچه هوشمندانه تر و مطابق با سلیقه و محیط خود داشته باشید.

همچنین بنگرید به >> خرید کاور مبل | فروش پیراهن مبل | هزینه دوخت لباس مبل